NY LEDIG STILLING – Marketingafdeling
eCommerce & Data Manager
– Vikariat 1 år, med mulighed for fastansættelse.
Vi er en moderne ingeniør- og handelsvirksomhed, der ønsker at skabe fremgang for vores kunders forretning ved hjælp tekniske løsninger. Vores løsninger udvikles i tæt samarbejde med anerkendte og førende leverandører verden over. Med vores store erfaring, brede program af kvalitetsprodukter og services, løser vi opgaver for et bredt udsnit af udenlandske, danske, private og offentlige virksomheder. Vi tilbyder vores kunder komplekse og spændende løsninger inden for industri, transport og robotteknologi.
Vi er stolte af vores kultur, hvor vi har fokus på det gode samarbejde, nytænkning og at arbejde sammen i en fælles retning. Tonen er uhøjtidelig, og der er højt til loftet. Vi er 48 medarbejdere og har adresse i Albertslund.
Jobbeskrivelse
Som eCommerce & Data Manager hos Hans Buch bliver du en del af marketingteamet med ansvar for at udvikle en funktionel webshop gennem optimering af datastruktur og -flow på tværs af platforme: ERP, PIM og CMS. I samarbejde med Produktchefer og Internt Salg, skal du bidrage til at højne kvaliteten for vores stamdata og sikre et effektivt dataflow mellem systemerne. I takt med forbedringen af dataflows, vil du komme til at arbejde med vores kunders touch points og være med til at implementere kundeorienterede tiltag, der kan styrke vores relation og kommunikation til vores kunder.
Med et kommercielt og dataanalytisk mindset, vil du være med til at forme afdelingens marketingstrategi, digitale koncepter, forbedre kundens brugerrejse og være en central spiller i udarbejdelsen af marketingaktiviteter, der har til formål at styrke vores brand på tværs af brancher indenfor den brede industri.
Sammen med afdelingens Marketing Manager skal du bidrage til økonomisk vækst og tiltrække nye kunder via vores B2B-webshop. Dette opnår du ved at dele dine indsigter, målrette kampagner og indsamle data, der skærper vores forståelse af kundernes digitale adfærd og interesser.
Opgaver:
- Skabe en brugervenlig webshop med et komplet varesortiment.
- Kvalitetssikre dataflow og stamdata mellem ERP, PIM og CMS i samarbejde med Produktchefer og Internt salg.
- Analysere data og forbedre købsprocessen og kundeoplevelsen online.
- Udarbejde og målrette marketingaktiviteter sammen med Marketing Manageren med dine indsigter
- Koordinere med eksterne samarbejdspartnere og leverandører
- idégenerere og udarbejde digitale koncepter
- Løbende forbedre og udvikle på vores eCommerce løsning
- Definere og implementere ud fra den overordnede strategi
Om dig
Du er uddannet indenfor eCommerce, UX/UI eller webudvikling og finder det nemt at sætte dig ind i tekniske systemer og komplekse datastrukturer.
Vi forventer du er:
- imødekommende og troværdig
- en teamplayer, der forstår vigtigheden af et godt arbejdsklima
- du er nytænkende og løsningsorienteret i din tilgang til opgaverne
- du målrettet, lyttende og i besiddelse af et godt humør.
Som en del af Marketingteamet hos Hans Buch, vil du få en central rolle i at digitalisere og effektivisere de processer, der giver vores kunder en god købsrejse, når de handler hos os online. Du ser gerne tingene fra et kundeperspektiv, og tilpasser dine løsninger og beslutninger derudfra.
Ansøgning
Er du interesseret i at søge stillingen? Send CV og motiveret ansøgning til mailen job@hansbuch.dk mærket: eCommerce & Data Manager. Vi indkalder løbende til samtale, og lukker stillingen, når vi har fundet den rigtige kandidat. Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Marketingchef Lisa Lundegaard Songcharoen på e-mail: lsm@hansbuch.dk eller mobil: 20 85 41 13.
Opslået d. 14/11 -2024