Hos Hans Buch kundeservice er vi altid klar til at hjælpe dig med de spørgsmål, du måtte have. Vi har samlet de typisk stillede spørgsmål neden for, som kan hjælpe dig på vej.

Opret en kunde profil

Ønsker du at handle hos Hans Buch, skal du først og fremmest have en konto hos os. Med en “Mit Hans Buch” profil har du mulighed for at danne overblik over tidligere køb samt genbestille. Tryk på knappen nedenfor for at læse mere.

HVAD ER FORSKELLEN PÅ FAKTURAKUNDE OG BETALINGSKORTKUNDE?

Som betalingskort kunde tilknytter du bare dit betalingskort, som du så bruger hver gang du handler hos os. Som fakturakunde bliver du opkrævet via faktura, når du har foretaget et køb hos os. Du skal ansøge om at blive oprettet som fakturakunde hos Hans Buch, når du opretter din konto.

HVORFOR SKAL MIT KORT VERIFICERES?

Når du placerer en ordre hos os, skal dit kort verificeres igennem VISA Verified. Dette gør vi af hensyn til både din og vores sikkerhed.

HVOR FINDER JEG JERES SALGSBETINGELSER?

Vores salgsbetingelser og vilkår finder du her

HVOR KAN JEG HENVENDE MIG, HVIS JEG HAR SPØRGSMÅL?

Kundeservice inden for åbningstiderne man-tors 8-16.15 og fre 8-15: 
Du kan ringe på 43 68 50 00, skrive på kundeservice@hansbuch.dk eller skrive i chatten på webshoppen, som du finder nede i højre hjørne.

KAN I LEVERE TIL UDLANDET?

Ja. Leveringstiden vil dog variere afhængig af destinationen.

HVOR KAN JEG SØGE EFTER PRODUKTER?

Hvis du allerede godt ved hvad du skal bruge, kan du søge direkte efter det i søgefeltet øverst.

HVOR KONTAKTER JEG JER, HVIS JEG ØNSKER RÅDGIVNING?

Hvis du kunne tænke dig at vide mere om vores rådgivning, kan du kontakte os på tlf. eller mail, som du finder under vores Kundeservice øverst på siden.

hans buch
Kontakt os her
Få hjælp til din ordre